Hemma.

Goddag!
Är hemma idag och mår som en sönder sparkad fotboll. Och det känns inte bättre direkt att nån jävel har bestämt att de ska hålla på och gräva nått skit precis utanför vårat hus så det låter som fan typ kl 7 på morgonen.
Tänkte visa vad jag hittade igår när jag kollade igenom gamla tidningar efter saker att klippa ur. Hitta inte en utan TVÅ posters på Metro Station! Snacka om att jag vark chockad, de är ju typ mitt nya favorit band och så hade jag haft dessa posters typ as länge. Lol. Sjukt.
Är otroligt rastlös idag (som vanligt när man är sjuk) så tänkte ta och spela lite The Sims 2 ;) Var as länge sen och min syster har lovat mig att visa några nya fusk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: