Friday, friday gotta get down on friday.

Tjena. Kom hem ganska nyligen från stan. Det är satans kallt ute och jag hade converse. WEHO. Så ligger nu i sängen och värmer mig samtidigt som jag äter lite av godiset som vart över efter att jag köpte igår (det var extra pris på Hemköp, jag var ju tvungen liksom) och kollar lite i tidningen STYLE BY som jag fick hem för första gången igår. Han väntat jätte länge på att få den och nu äntligen kom den.
Ikväll blir det en lugn kväll med TV tittande och förhoppningsvis god mat.
Vad ska ni göra ikväll? :)
Vas happenin'. I just gpt home from school. It's freakin' cold out and I wore concerse today. Great. Right now I'm trying to get warm again in my cosy bed while I'm reading my new magazine I got yesterday. It's called STYLE BY and I've been waiting for it a really really long time. I'll be home tonight with my family and watch TV and eat some food. Good I hope. What are you guys doing tonight? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: