New in!

Tänkte visa mitt senaste inköp som var en Ulrik Munther tygkasse, lite fan-girl oså ;) Ca 79 kr på merchworld. Har dock inte kvar några pengar denna månad eftersom jag betalar av på min UppCon biljett. Så inga mer inköp den här månaden. Jag vet att många får mycket pengar av sina förändrar och så vidare men själv så måste jag köpa allt själv med hjälp av mitt studiebidrag. (Inte mat och sånt då lol) Hur är det för er? Får ni bara studie/barnbidraget eller får ni mer? Och om ni bara har bidraget, hur fan klarar ni er varje månad?
Nu ska jag kolla lite på Zack & Cody tillsammans med mitt Tisdags-ångest-snacks. Bye!

Thought that I should show my latest purchase. A Ulrik Munther cotton bag from Merchworld. I don't have any money left this month because I pay off my UppCon ticket. So I can't buy more stuff this month..
I should watch Zack & Cody now together with my Tuesday-anxiety-snackes. Bye!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag lever också bara på mitt studiebidrag. That sucks..

2012-02-07 @ 23:23:21 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: