Dagen i bilder. Typ.

Orkar inte köra den här "skriv på engelska grejen" längre. If you are from another country use google translate or something.
Mamma bad mig göra något vettigt av dagen och det tycker jag att jag har iallafall. Jag har både pluggat och städat, duktigt som fän. Men jag har även hunnit med att
Mysa med kissarna. (LOL. Fetto arm.)
Ta ner alla postrar. Känns as tomt nu.
Klippt ut lite bilder från gamla tidnigar.
Och det här kom big sistaaa hem med förut. Bara en vecka kvar imorgon. Taggad!
Kollat runt på lookbook och blä vad snygga vissa är. Skulle sno stilen direkt om det nu inte var så att jag är pank. Sad story.
Vad har ni haft för er idag? :)
Nu blir det att krypa ner under täcket. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: